Detrás de los malos resultados en resolución de problemas se esconde, habitualmente, una mala comprensión del enunciado de los mismos. Una buena comprensión lectora de los problemas de matemáticas es clave para poder hallar su resolución. Es por ello, que algunos de nuestros centros que están trabajando el Impulso de la lectura han decidido ahondar en esta estrategia
Os enlazamos algunas páginas que pueden ayudarnos en nuestra labor
Tampoco hay que olvidar el desarrollo que se le está dando en nuestra comunidad a los dosieres de CCBB y las orientaciones que nos muestran.
Otro enlace interesante es Tres, sis, nou. Resolució de problemes.
Finalmente, Beatriu Palau en su blog Minilliçons de Lectura nos muestra un buen ejemplo.
Esperamos que todo este material os resulte de utilidad y os sirva para avanzar en el complicado camino del aprendizaje de la lectura desde todas las áreas del currículum
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Darrera dels mals resultats en resolució de problemes s'amaga, habitualment, una mala comprensió de l'enunciat dels mateixos. Una bona comprensió lectora dels problemes de matemàtiques és clau per a poder trobar la seva resolució. És per això, que alguns dels nostres centres que estan treballant l'Impuls de la lectura han decidit aprofundir en aquesta estratègia.
Us enllacem algunes pàgines que poden ajudar-nos en la nostra tasca
Cal no oblidar el desenvolupament que se li està donant a la nostra comunitat als dossiers de CCBB i les orientacions que ens mostren.
Un altre enllaç interessant és Tres, sis, nou. Resolució de problemes.
Finalment, la Beatriu Palau en el seu bloc Minilliçons de Lectura ens mostra un bon exemple.
Esperem que tot aquest material us resulti d'utilitat i us serveixi per a avançar en el complicat camí de l'aprenentatge de la lectura des de totes les àrees del currículum
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